Lombhullás idején

Normafától Budaőrsig trappolt néhány ráérős indás a minap, hogy előtanulmányokat folytasson a jövőheti Nagy Holdvilág-árokbéli fotós kiránduláshoz. A sokszor hiányolt köd most ott ült a város tetején, úgy fogadta az arrajárókat mint ami sohasem múlik már el onnan...

A fotoszintézis újszerű megközelítésére és megörökítésére  valamint ködszurkálásra,  berendezkedett expedíciónkat két - három kattintás után elhagyta mindkét látnivaló. Maradtak  kárpólásul az ősz színeinek kavalkádja, a szerény gomba-kollekcíók parádéja és az erdő csendje. Tessenek továbblapozni a látnivalókért:





 

 

 











Megjegyzések

Lamerle üzenete…
Szia Iigee!
Megérte továbblapozni!:-)) A 3. és a 6. a csúcs innen nekem, gratulálok:-))
iigee üzenete…
Köszönöm.
SpyNewt üzenete…
Pazar! A mai ködök már nem a régiek, nem lehet megbízni bennük. A napsugaras képre kimondottan irigy vagyok. :)
iigee üzenete…
Hát igen. Be is írtunk a panasz könyvbe. Köszönöm a kedves irigykedést .
BendesMarcsi üzenete…
Remek fotók! Irigykedem is rendesen..
jó volt veletek "sétálni"!
vlmworld üzenete…
Hát igen, jó kis séta volt, mire hazaértem más elégé elfáradtam.
A vörös lombos pazar, a fénysugarast pedig én is irigylem.
iigee üzenete…
Köszönöm Tibi.
Én kiabáltam, hogy gyertek oda... is :-), de akkor meg a Te fény-sugaras képed nem készült volna el, amit meg én írígylek rendesen. És valóban úgy volt, hogy néhány katt után elmúlt a varázslat.
Kovács Miklós üzenete…
Misztikus és egyben nagyon látványos sorozat. A kedvenc évszakom az ősz, nem tudom megunni. A beszűrődő fényes és a vörös lombos fotók különösen tetszettek. Gratulálok!
iigee üzenete…
Köszönöm Marcsi és Miklós ! A látogatást és a véleményeket is!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party